2010. május 30., vasárnap

Rety és Én

Ezek még Krétai képek, első nap amikor a parton voltunk hozzánk csapódott ez az áldott jó jószág, és játszott velünk. El neveztem Retynek mivel, Rethymno-ban találtam, hűséges okos volt. Velünk maradt utána is, mindenhová jött velem, füttyszóra, jött nem csavargott el. Nem szólította el a kóbor ösztöne két napig. Este feljött velünk a szállásra is ami messzebb volt a belvárostól. Az ajtónk előtt aludt, nagyon boldog volt velem. Másnap együtt mentünk sétálni vissza a városba, velünk volt végig, de tudtam hogy a mese nem tart örökké, ezért egyszer úgy is el kell engedni, szóval ha elmegy nem hívom vissza. Így is történt. Volt két szép napom Retyvel, és ha majd újra Rethymno óvárosán mászkálnék, szerintem újra láthatnám Retyt.



Ő Rety....





játékos kis kutyus volt...

itt találtuk meg Őt...

Nincsenek megjegyzések: