2010. február 26., péntek

Hungarian Embassy-Erasmus office


Ebben az épületben van az Erasmus iroda
Ennek az udvarán...
A sarokban ülő gyerek figura megvan?
Archeológiai múzeum


Ez már a péntek, elmentem a nagykövetségre, és aztán az itteni Erasmus irodában, nagyon szép helyen van, az Archeologiai múzeum közvetlen szomszédságában, egy régi klasszicista épület része, a nagy régi egyetem a Politechnikum udvarán. Pálmafák, és ragyogó napsütés ez jelemzi most a várost, felszínesen, de a valósághoz hozzá tartozik a csúnya része is. Cigiznek az emberek, de mindenhol többször észrevettem ahogy jártam a várost, láttam a gyógyszer üzletben az öreg nénit, a pizzériában az eladót, a rendőrségen a rendőrt aki épp ráhamuzott a jegyzőkönyvemre.:)
Bekerültem egy utcában ahol olyan büdös volt..vér, kosz, ürülék, mocsok volt..éppen takarította egy fickó álarcban, azaz csak vizzel lemosta..még jobban szétáztatta hagy folyjon le az utcán. Na azért nem minden a rosszról szól de hozzá tartozik ez is..lesz még szebb is..már nem sok kell és eljutok a rég várt Akropolisra, na majd akkor lesz nézés..

Nincsenek megjegyzések: