2010. március 12., péntek

Az egyetemen

Ma egész nap az egyetemen voltam, mivel délután 4-ig kell várnom, míg a díszlet műhely kinyit, és találkozhatok valakivel. Addig egy finom ebéd, aztán rengeteg ping-pong a megszokott módon, már ismert arcokkal. Délután bementem az tanszékre, most már láttam helyi diákokat ezen a szakon, mindenkinek van egy kis helye, kaptam én is egy asztalt. Egy nagyon kedves nő a mesterem, akivel majd konzultálunk, hihetetlenül segítőkész mindenki. Ami a legfantasztikusabb az az, hogy nálunk minden természetességből jövően van. Úgy értem, míg nálunk otthon neked sincs mert "valaki" mindig elveszi. Itt ők adnak neked. Mire leültem az asztalomhoz, és azon gondolkoztam mivel kezdem el a makett doboz építését, már ott is volt a tanárnő, és kaptam tőle lépték vonalzót, szikét, ragasztót, fémvonalzót, derékszögű vonalzót, mindent amivel lehet dolgozni. Nagyon boldog lettem tőle, és nem csak én kaptam mivel Erasmusos vagyok, hanem mindenkinél ez a szett volt. Nos hát jól felszereltek. El is kezdtem dolgozni az 1:50-es makettdoboz építésén, ami egy kisebb színpad az egyetemen belül. Oda fogjuk tervezni a Kopasz énekesnőt. Ja és ma maradtam vacsira is, az is nagyon finom meleg étel volt, ugyanolyan laktató mint az ebéd.

Nincsenek megjegyzések: