2010. március 8., hétfő

on the stage designer studio

A díszlettervezők az egyetemen, csak hétfőn, szerdán és pénteken, délután 4-kor vannak ott nyitva. Ma megvártam, és szét néztem ott, mindenki egyen méretű makettokat készít 1:50-ben. Ahogy láttam a múlt félévük Hamlet lehetett, mert még ott voltak a műteremben a kész makettek. Érdemes megnéznetek, hogy összehasonlítsátok. Jelmez nem sok volt egy két terv az asztalon, az nagyon tanulságos, vagy nem tanulnak, vagy nem is kell tudniuk, de az a pár terv, az még az én megítélésem szerint is gyenge minőség. Ha ezt kijelenthetem, de nézze meg nyugodtan bárki. Viszont egy két makett tetszett. Ebben a félévben két darabot is fogunk csinálni. Elsőnek A kopasz énekesnőt, Ionesco-tól, áprilistól meg egy szép kis görög tragédiát az Antigonét. Nos egyenlőre ennyit a szakról.


















Shakespeare-Hamlet...





A társalgó..jobbra büfé..balra ping-pong

Nincsenek megjegyzések: