2010. március 1., hétfő

A képzőművészeti egyetemen..

A stage design studio bejárata..de ma zárva volt
az udvar...elég hangulatos

voltak jó képek is..


műterem...
ez nem tudom mi..
ez a kép fogadott...
így kezdődött..


Mától újra igazoltan magyar állampolgár vagyok, érvényes útlevéllel, éljen! Aztán ujra az Erasmus irodába, és kaptam egy új igazolvány amivel a könyvtárat használhatom ingyenesen. Éljen! Nah utána neki vágtam a képző felkutatására, szerencsére a zöld metró vonalon van azon amelyiken az én Victoria megállóm is van, így könnyen utazhatok átszállások nélkül is. Amikor leszálltam a metróról és elindultam a térkép alapján az egyetem felé kicsit megijedtem....mintha a gettó közepén kidobtak volna..aszfalt nélküli út mindenhol építkeznek, minden második kocsi javító szalon, mondom oké..legyen..ha ezt akarjátok..és neki vágtam az útnak..mikor kievickéltem erről az útról de addig öt emberrel beszélgettem angolgörög nyelven akkor már megtaláltam a nagy egyetemet..hát igen majd a képeken látjátok..nem egy műemlék épület..mintha a kökin valami lelakott klasszicista stílusban lévő egykori épület..ablak kevés van..és üres fal is ahol nincs graffiti. De azért beljebb menve már kicsit barátságosabb és hangulatosabb. A műtermek felszereltsége viszont elismerő. nagy műtermek és és rengeteg hely a munkádhoz, hasonló módon elfalazva egymástól a hallgatók, csak mindenki cigizhet bent ez ott nem para. aztán a grafika műhelyeken rengeteg nyomdai eszközök présgépek stb. szobrászoknak nagy hely rengeteg vas hulladék amiből készítik a szobrokat, vágó hegesztő eszközök ja és minden asztal felett nagy teljesítményű porszívó. Hangulatos társalgók, teraszok egy nagyobb kert. Jah és a menzán az étkezés ingyenes kétszer is egy nap..gyümölcs főtt kaja stb. Ez tetszik:)

Nincsenek megjegyzések: