2010. március 5., péntek

Ma is sztrájk....

Ma reggel elindultam a városba, de hamar rákellet jönnöm hogy ma vagy gyalogolok vagy taxizok, mivel minden ember sztrájkolt, a tömegközlekedés, a posta, minden állami cég. Gyalog vágtam neki a nagykövetségre, ahol tanúsították 30 euróért hogy Paráda Zsolt vagyok, ja és semmi számlát nem adtak róla, na de ne feltételezzünk semmi rosszat. A Syntagma tér az mondjuk a mi Kossuth terünkhöz hasonló, mert ott van a Parlament, mindenki ott gyülekezett, nagyon sok ember volt ott, az utcák lezárva és rengeteg hangosbemondóval adták az utca embere számára miért jöttek. Közben pár kisebb csapat menetelt az utcán.





Németh Krisztián...egy újság címlapján
A lovasszobortól megkérdeztem merre van a tér.....hát arra

A Parlament előtt...
egy másik tábor a közelben...

a háttérben a múlt...
A Syntagma téren volt ma minden ember...

A tegnap este nyomai...
szerintem itt éjszakáztak...az utca az övék


2 megjegyzés:

Zoli írta...

Remek ez a felvétel a szélben szétdobált tomboló, tüntető újságokról, mintha ott is minden a feje tetején állna :) érdekes

Unknown írta...

jó látod a helyzetet..most minden a feje tetején áll